top of page

למה אני לא מצליח לאתר שוכר למשרד שלי?

עודכן: 30 בנוב׳ 2023

ישנם גורמים רבים שיכולים לתרום לקושי שלך למצוא שוכר עבור הנדל"ן המסחרי שלך.  מניסיוננו ישנן כמה סיבות אפשריות למצב:


מצב השוק: יש תקופות בהן קשה עד בלתי אפשרי לאתר שוכרים, מצבי מגיפה או מלחמה בהם חברות מצמצמות הוצאות אלו תקופות כאלה וחשוב לדאוג לפרסום נכון כדי לא לפספס את הביקוש הנמוך בזמנים הללו.


מיקום: אם הנכס שלכם נמצא במיקום לא רצוי, ייתכן שיהיה קשה יותר למשוך דיירים. יש משרדים באיזורי ביקוש ויש כאלה שפשוט ממוקמים לא נכון והביקוש אליהם מן הסתם נמוך יותר. יש משרדים שנמצאים באיזורי ביקוש אך אין להם פתרונות חניה, דבר שמקשה על שוכרים..ועל הבעלים למצוא פתרון ולהציע אותו בפרסום.


מצב הנכס: אם הנכס שלכם במצב גרוע או מיושן, ייתכן שהוא פחות מושך את השוכרים הפוטנציאליים..סביר להניח שאם המקום נראה לא נקי בתמונות, לא מסודר, מצולם לא נכון או חשוך, זה ימנע משוכרים פוטנציאליים ליצור קשר. כמו כן, משרדים במצב מעטפת, מושכים פחות מתעניינים. לשיפור תוצאות יש להציג נכס נקי מצולם נכון, מוכן לעבודה.


מחיר שכירות: אם אתם מבקשים מחיר שכירות גבוה מדי בהשוואה לנכסים דומים באזור, עלול להיות קשה למצוא שוכר. במיוחד בתקופה בה התחרות אדירה כמו היום.


חוסר שיווק או שיווק לא נכון: אם אינך משווק ביעילות את הנכס שלך, ייתכן שיהיה קשה יותר למשוך שוכרים פוטנציאליים, ולא, פוסטים חינמיים בפייסבוק בקבוצות עם מלא משרדים שלא מסודרים לפי גודל או אזור, או מודעה בלוח רגיל ללא קידום ספציפי לקהל היעד זה לא באמת שיווק אלא יותר כמו כוסות רוח..


תחרות: אם יש עוד הרבה נכסים דומים זמינים להשכרה באזור, או שמדובר בבניין חדש שלא מאוכלס, סביר להניח שיהיה קשה יותר לבלוט ולמשוך דיירים.

דבר נוסף, הוא משך הפרסום, בתקופה בה יש הרבה נכסים פנויים ביחס לביקוש, נכסים מושכרים לאט יותר מן הסתם.


דאטה: היום, מידע הוא המלך, אם יש לך רשימות תפוצה של חברות בסדר גודל שאתה מחפש כשוכרים, הפצת המידע שהנכס מתפנה ישירות אליהם יכולה להועיל פלאים. לרוב, זה לא מידע שנאסף על ידי אנשים פרטיים ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע.


ישנם עוד גורמים רבים אחרים שיכולים לתרום לקושי שלך למצוא שוכר.  אבל אלו העיקריים שבהם מניסיוננו של למעלה מעשור. אנו מציעים לשקול להיעזר בסוכני נדל"ן הממוקדים באזור, או בפלטפורמה מקצועית לשיווק כמו אתר משרדים שיוכלו לעזור לך בהפצה נכונה של המשרד על מנת להגיע להשכרה מוצלחת של הנכס שלך.


יש לכם משרד שווה להשכרה או מכירה? רוצים לשווק נכון במינימום מאמץ ועלויות?


דברו עם רעות בוואטסאפ בלחיצה על הלינק ⭐🌈



בהצלחה!


Comentários


bottom of page